SUV w przyjemnej wersji
Gama Sportage jest dość łatwa: Trzy stopnie do 2020 roku, przemianowane na: model podstawowy S, SX klasy średniej i GT Line z najwyższej półki.
Możesz mieć S lub SX z 2, 0-litrowym silnikiem benzynowym lub 2, 0-litrowym turbodoładowanym olejem napędowym – oba czterocylindrowe. Olej napędowy jest wyposażony w blokowany napęd na wszystkie koła, a benzyna jest tylko na przednim. Oba są sześciobiegowymi konwencjonalnymi samochodami. Żadna opcja manualnej skrzyni biegów nie jest dostępna.
GT Line Sportage jest również wyposażony w olej napędowy, ale benzyna została ulepszona do 2, 4 litra, ma napęd na wszystkie koła i jest o około 12 procent szybsza niż 2, 0-litrowa benzyna w wersjach S i SX, w oparciu o stosunek mocy do masy.
KIA Sportage raporty spalania w zależności od wersji i pojemności silnika wahają się od 4, 7 do 11, 1 l w cyklu mieszanym na 100km. Najniższe spalanie w cyklu mieszanym posiadaKIA Sportage 1. 7 CRDI M 2WD Kombi VII 115KM. Najwięcej spala KIA Sportage 2. 0 4WD MRDi Kombi I 128KM.
Wewnątrz Sportage przypomina samochód klasy premium. Inteligentne szycie deski rozdzielczej i obfitość metalicznych obramowań na zestawie wskaźników stanowią odważne oświadczenie dla rywali, takich jak Nissan Qashqai.
Kia zwiększyła również długość Sportage ze starszego modelu. Dłuższy rozstaw osi oznacza, że pasażerowie siedzący z tyłu mają więcej miejsca na nogi i przestrzeń nad głową.
Szersze środkowe siedzenie z tyłu umożliwia przewożenie na nich trzech osób dorosłych bez konieczności bycia ściśniętym.
Jeśli samochód pełen dorosłych nie był dla Ciebie wystarczającym osiągnięciem, Kia posunęła się o krok dalej, przyznając każdemu siedzeniu w tylnej kabinie funkcję rozkładania. Możesz więc zrelaksować się w prawdziwym stylu i sprawić, by monotonne podróże po autostradzie były znośne.
Standardowy system informacyjno-rozrywkowy jest dobrze wyposażony, nawet w standardowych modelach Sportage. 7-calowy ekran dotykowy to centralny element urządzenia, który jest subtelnie i elegancko zintegrowany z deską rozdzielczą. Minimalistyczny design eliminuje potrzebę użycia wielu przycisków i skupia się wyłącznie na zgrabnym sterowaniu za pomocą ekranu dotykowego.
Wszystkie modele wyposażone są w system kamer cofania, integrację smartfonów Apple CarPlay i Android Auto ze sterowaniem głosowym i radiem DAB. Ładowanie bezprzewodowe jest również dodatkowym dodatkiem lub standardem w GT-Line S, pod warunkiem, że Twój telefon jest do niego podłączony.
Wysokiej jakości dźwięk w postaci 8-głośnikowego systemu dźwiękowego JBL jest dostępny w średniej klasy sportowej wersji Platinum Edition. Zawiera subwoofer, zewnętrzny wzmacniacz i przedni głośnik środkowy, które współpracują ze sobą, zapewniając doskonałą akustykę dla Twojej muzyki i innych multimediów w podróży.
Aktywne funkcje bezpieczeństwa, takie jak inteligentne zatrzymywanie i ruszanie oraz tempomat, nadają się do utrzymywania cichej kabiny na drogach.
Porównując go do Mazdy CX5 – a nawet Renault Kadjar – widać, kiedy pokazują się jego prawdziwe oblicza. Brakuje mocnego, zwinnego odczucia związanego z większością samochodów sportowych, nawet tej wielkości. Za cenę wywoławczą Kia powinna była więcej zainwestować w zawieszenie i obsługę samochodu, aby zapewnić mu przewagę konkurencyjną na drodze.
Lepsze wieści, że Sportage oferuje szeroką gamę silników benzynowych i wysokoprężnych. Niektórzy ludzie zakochują się w sportowym wyglądzie nowej Kia Sportage od pierwszego spojrzenia. Inni są bardziej zainteresowani tym kompaktowym SUV-em, gdy zobaczyli jego obszerną listę standardowych funkcji i wykończeń.
Najnowsze komentarze